Veelgestelde vragen / FAQ

Wat is de minimale bestelhoeveelheid?
De minimale afname staat in het tabblad extra informatie vermeld bij het product. Dit kan verschillen per product.

Hoe vraag ik een offerte aan?
U kunt een offerte aanvragen door middel van het invullen van het offerteformulier. U kan natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice, telefonisch naar 050-3138288 of via een e-mail naar info@greenpremium.nl.

Kunnen de producten aan huisadressen geleverd worden?
Ja, dat is mogelijk. Ook hierin zijn verschillende mogelijkheden, zoals het wel of niet laten tekenen voor ontvangst. De hieraan verbonden kosten, doen wij u op offertebasis tegemoet komen.

Hoeveel bedraag het transport?
Transportkosten zijn van meerdere factoren afhankelijk en zijn daarom op aanvraag verkrijgbaar. Wanneer u een offerte van ons ontvangt staan de transportkosten hierop apart gespecificeerd.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.

Worden pakketten ‘s ochtends of ’s middags afgeleverd?
De duurzame producten worden geleverd tussen 08.00 en 18.00 uur. Wij adviseren de producten in ieder geval 1 dag eerder te laten leveren dan de dag van uitreiking. Wilt u uw pakket ’s ochtends geleverd hebben? Neem dan contact met ons op.

Informatie over onze service: