Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Via de website kun je gemakkelijk een gerichte offerte aanvragen. Kies op de site je producten naar keuze, geef de hoeveelheid en de eventuele bedrukking aan en klik op ‘offerte aanvragen’. Je ontvangt binnen één werkdag een offerte op maat van ons. Indien de offerte akkoord is bevonden ontvang je van ons een orderbevestiging van de bestelde duurzame producten met de leverdatum en betalingsvoorwaarden.

Kan ik een sample aanvragen?

Het is mogelijk om een sample aan te vragen van een onbedrukt product. Neem contact met ons op over de prijzen & mogelijkheden.

Kan ik producten onbedrukt bestellen?

Ja dat is mogelijk. Geef in de offerte aan dat het om onbedrukte producten gaat. Dan houden wij daar rekening mee.

Is er een minimale bestelhoeveelheid?

De minimale afname verschilt per product. Op de productpagina’s staat de minimale afname vermeld.

Hoe kan ik betalen

Bij Green Premium werken we op offertebasis. Is de offerte akkoord, dan zetten we de order in gang. Je ontvangt van onze administratie vervolgens een factuur. Deze kun je betalen middels overboeking.

Wat is de betalingstermijn?

Vanaf de factuurdatum is de betalingstermijn 14 dagen.

Wat zijn instelkosten?

Onder de instelkosten vallen de kosten die wij maken voor het uitdraaien van de (druk)films, mengen van de inkten, opmaken van een zeefraam/cliché en het instellen van de machine.

Zijn de genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW.

Wat zijn de aanleverspecificaties voor de bedrukking?

Het liefst ontvangen we het ontwerp als vector bestand. Dit mag als .AI, .EPS of .PDF bestand. Met een vectorbestand kunnen we de afbeelding zo groot of klein maken als nodig, zonder dat het de kwaliteit verliest. Degene die het ontwerp of logo heeft gemaakt, heeft zeer waarschijnlijk een vector bestand beschikbaar.

Wanneer kan ik mijn bestanden aanleveren?

Lever je ontwerp of logo aan bij het aanvragen van de offerte. Uiteraard is het ook mogelijk om later je ontwerp naar ons te mailen.

Wat voor druktechnieken zijn er mogelijk?

Dat verschilt per product. Op de productpagina staan de mogelijke druktechnieken aangegeven.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn per order verschillend. Je ontvangt van ons de verzendkosten op de orderbevestiging.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Jazeker, dat is geen enkel probleem. Houdt wel rekening met een mogelijk langere levertijd en duurdere verzendkosten.

Kunnen bestellingen aan huis geleverd worden?

Ja, dat is mogelijk. Ook hierin zijn verschillende mogelijkheden, zoals het wel of niet laten tekenen voor ontvangst. Geef je wensen aan bij de offerte aanvraag zodat we daar rekening mee kunnen houden.

Wat zijn de levertijden?

Levertijden zijn afhankelijk van je bestelling. Bijvoorbeeld bedrukte of onbedrukte producten, de hoeveelheid en waar het geproduceerd moet worden. Houdt met bedrukte items rekening met een langere levertijd. We adviseren je om de duurzame producten altijd één dag eerder te laten uitleveren dan je ze wilt uitreiken.

Is een spoedlevering mogelijk?

In de meeste gevallen wel. Houdt rekening met extra kosten.

Neem contact met ons op

Error 404
  • Usp 1
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Duurzaam assortiment
      • Keuze uit een ruime collectie
  • Usp 2
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Persoonlijk advies
      • Onze experts helpen graag
  • Usp 3
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Digitale drukproef
      • Jouw ideeën komen tot leven
  • Usp 4
    • Icon (Afbeelding)
    • Usp tekst
      • Groene geschenken
      • Maak indruk met je geschenk